Forma práce:  HPP 0,5 – 1, pracovní doba s pružnou pracovní dobou
Region: Praha 4- Braník

Co od vás potřebujeme:

  • Vytvoření a naplňování fundraisingové strategie organizace.
  • Aktivní vyhledávání grantových a dalších fundraisingových příležitostí.
  • Oslovování potenciálních dárců a sponzorů.
  • Příprava a tvorba projektových záměrů (zjišťování pravidel donorů, komunikace v rámci organizace a partnerů o potřebách a náplni projektů).
  • Tvorba kompletních projektových žádostí
  • Spolupráce na přípravě prezentačních materiálů organizace (výroční zprávy, informační prospekty, texty na web, prezentace).
  • Spolupráce s kolegy v oblasti marketingu a PR.
  • Spolupráce na tvorbě a vyhodnocování ročního marketingového plánu a plánu komunikace s médii a veřejností.
  • Zastupování oblasti Fr, PR a marketingu směrem k řediteli.

Co vám nabízíme:

  • Možnost seberealizace – uplatnit své nápady, být kreativní.
  • Účastnit se na marketingu a PR organizace.
  • Zázemí 20 let fungující organizace s příjemnou organizační kulturou – podpora, zájem, respekt.
  • Výsledky své práce vidět v krátkodobém horizontu.
  • Prostor pro samostatnou práci, týmovou spolupráci.
  • Být užitečný.
  • Účastnit se zajímavých akcí, potkávat se s inspirativními lidmi.
  • Vzdělávat se, rozvíjet svůj potenciál.

Bez čeho se neobejdete:

  • Znalosti projektového řízení.
  • Praxe v neziskové sféře.
  • Komunikativnosti, empatie.
  • Samostatnosti, kreativity, spolehlivosti, systematičnosti, pečlivosti, zodpovědnosti a pozitivního přístupu.
  • Schopnosti dotahovat věci do konce a obhájit svou práci měřitelnými výstupy.
  • Výborného ústního i písemného projevu v českém jazyce.
  • Znalosti práce na PC (MS Office – především Excel a PowerPoint na výborné úrovni, databáze, internet).
  • Dobré organizační schopnosti a flexibility.
  • Čestného jednání vůči zaměstnavateli, lidem uvnitř i vně organizace, partnerům, dárcům, profesi.
  • Osvojení hodnot a zásad organizace.
  • Výhodou – praxe ve fundraisingu.

Těšíme se na váš strukturovaný životopis a motivační dopis, ve kterém uvedete, čím nám můžete být prospěšní.

Zájemci, kteří nás svou nabídkou osloví, budou pozváni k účasti v dalším kole výběrového řízení.

Nástup možný ihned.

Více informací získáte telefonicky na čísle 777 913 456 nebo mailem reditel@pohoda-help.cz u Mgr. Lucie Mervardové.

Těšíme se na spolupráci.

Categories: aktuality