Pracovní pozice osobní asistent zahrnuje službu jak osobní asistence, tak terénní odlehčovací služby v zavedené organizací s více než 20 letou tradicí. Asistent dochází do rodin, je v přímém kontaktu s klientem a jeho rodinou. Spolu s nimi tvoří a realizuje individuální plán rozvoje. V případě zájmu a spokojenosti obou stran je možnost být osobním asistentem s pověřením ke koordinaci a zastupování manažera služby.

Co od Vás budeme požadovat

  • příjemné vystupování, partnerský a empatický přístup k uživatelům služeb a jejich blízkým
  • otevřenou osobnost s vědomím vlastních hranic
  • zdravotní stav umožňující práci i v terénu vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., min. kurz pracovníka v sociálních službách
  • uživatelskou znalost práce na PC
  • trestní bezúhonnost

Výhodou bude

  • mít zkušenosti s lidmi s mentálním postižením, nebo jiným znevýhodněním
  • zkušenost s osobní asistencí
  • mít zaměření v přímé práci (ergoterapie, canisterapie aj.) pro obohacení týmu o nové přístupy v práci s klienty
  • zahraniční zkušenost, stáž aj.
  • aktivní řidič (řidičský průkaz skupiny B)


Můžeme Vám nabídnout

  • práci v zavedené organizaci s dlouholetou zkušeností
  • flexibilní pracovní úvazky DPP/ HPP (HPP 0,5 – 0,75)
  • prostor pro osobní rozvoj
  • flexibilní pracovní dobu
  • mzdu a odměny odpovídající obdobné pozici v oboru (cca 22 500 – 25 500 Kč hrubého v případě celého úvazku)
  • dovolenou 25 dnů
  • pravidelné týmové supervize, možnost individuální supervize, podporu kolegů
  • firemní benefity v podobě stravenek, lístků do divadla, odborného vzdělávání aj.
  • pohodový kolektiv

Jestli-že Vás naše nabídka oslovila, pošlete nám svůj životopis s motivačním dopisem na manazer.asistence@pohoda-help.cz. Těšíme se na Vás.

Categories: Aktuality