Pracovní pozice osobní asistent zahrnuje službu jak osobní asistence, tak terénní odlehčovací služby v zavedené organizací s více než 20 letou tradicí. Asistent dochází do rodin, je v přímém kontaktu s klientem a jeho rodinou. Spolu s nimi tvoří a realizuje individuální plán rozvoje. V případě zájmu a spokojenosti obou stran je možnost být osobním asistentem s pověřením ke koordinaci a zastupování manažera služby.
Co od Vás budeme požadovat
- příjemné vystupování, partnerský a empatický přístup k uživatelům služeb a jejich blízkým
- otevřenou osobnost s vědomím vlastních hranic
- zdravotní stav umožňující práci i v terénu vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., min. kurz pracovníka v sociálních službách
- uživatelskou znalost práce na PC
- trestní bezúhonnost
Výhodou bude
- mít zkušenosti s lidmi s mentálním postižením, nebo jiným znevýhodněním
- zkušenost s osobní asistencí
- mít zaměření v přímé práci (ergoterapie, canisterapie aj.) pro obohacení týmu o nové přístupy v práci s klienty
- zahraniční zkušenost, stáž aj.
- aktivní řidič (řidičský průkaz skupiny B)
Můžeme
Vám nabídnout
- práci v zavedené organizaci s dlouholetou zkušeností
- flexibilní pracovní úvazky DPP/ HPP (HPP 0,5 – 0,75)
- prostor pro osobní rozvoj
- flexibilní pracovní dobu
- mzdu a odměny odpovídající obdobné pozici v oboru (cca 22 500 – 25 500 Kč hrubého v případě celého úvazku)
- dovolenou 25 dnů
- pravidelné týmové supervize, možnost individuální supervize, podporu kolegů
- firemní benefity v podobě stravenek, lístků do divadla, odborného vzdělávání aj.
- pohodový kolektiv
Jestli-že Vás naše nabídka oslovila, pošlete nám svůj životopis s motivačním dopisem na manazer.asistence@pohoda-help.cz. Těšíme se na Vás.