Co budete dělat?

  • Odborně a personálně povedete sladěný tým 11 asistentů – s podporou zkušeného zástupce
  • Ponesete zodpovědnost za kvalitu služby a přístup ke klientům
  • Budete plánovat a vyhodnocovat práci svých kolegů ve službě
  • Spolu se sociální pracovnicí se budete účastnit komunikace se zájemci o službu
  • Budete součástí širšího vedení organizace a týmu manažerů dalších služeb
  • Příležitostně zastupovat organizaci na odborných a jiných setkáních
  • Vzdělávat se – v POHODĚ i mimo ni
  • Pečovat o sebe i kolegy

Co Vám nabízíme?

  • Stanete se součástí fajn organizace s lidmi, kteří mají rádi svou práci  
  • Partnerské otevřené jednání – možnost přicházet s nápady a realizovat je
  • Rozmanitou práci  – prostor pro osobní i odborný rozvoj
  • Dovolenou 25 dnů – pravidelnou péči o vás – týmové a individuální supervize
  • Mzdu odpovídající obdobné pozici v oboru – pružnou pracovní dobu a možnost práce z domova
  • Firemní benefity v podobě stravenek, vstupenek do divadel, slev na produkty naší kavárny aj.
  • Podporu v důležitých rozhodnutích a hledání řešení
  • Zájem o Vás a Vaše potřeby

Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis s odůvodněním svého zájmu o práci u nás na adresu manazer.stacionare@pohoda-help.cz. Rádi se s Vámi seznámíme a pozveme Vás k nám k osobnímu setkání.

Těšíme se na Vás!

Categories: Aktuality