Co budete dělat?
- Odborně a personálně povedete sladěný tým 11 asistentů – s podporou zkušeného zástupce
- Ponesete zodpovědnost za kvalitu služby a přístup ke klientům
- Budete plánovat a vyhodnocovat práci svých kolegů ve službě
- Spolu se sociální pracovnicí se budete účastnit komunikace se zájemci o službu
- Budete součástí širšího vedení organizace a týmu manažerů dalších služeb
- Příležitostně zastupovat organizaci na odborných a jiných setkáních
- Vzdělávat se – v POHODĚ i mimo ni
- Pečovat o sebe i kolegy
Co Vám nabízíme?
- Stanete se součástí fajn organizace s lidmi, kteří mají rádi svou práci
- Partnerské otevřené jednání – možnost přicházet s nápady a realizovat je
- Rozmanitou práci – prostor pro osobní i odborný rozvoj
- Dovolenou 25 dnů – pravidelnou péči o vás – týmové a individuální supervize
- Mzdu odpovídající obdobné pozici v oboru – pružnou pracovní dobu a možnost práce z domova
- Firemní benefity v podobě stravenek, vstupenek do divadel, slev na produkty naší kavárny aj.
- Podporu v důležitých rozhodnutích a hledání řešení
- Zájem o Vás a Vaše potřeby
Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis s odůvodněním svého zájmu o práci u nás na adresu manazer.stacionare@pohoda-help.cz. Rádi se s Vámi seznámíme a pozveme Vás k nám k osobnímu setkání.
Těšíme se na Vás!